Dag 87, maandag 27 april, Wellington - Reisverslag uit Queenstown, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 87, maandag 27 april, Wellington - Reisverslag uit Queenstown, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 87, maandag 27 april, Wellington

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

13 Mei 2009 | Australië, Queenstown

Vandaag vroeg weg om de trein te halen. Vlak voor Picton ben ik ook eens in de uitkijkwagon gaan staan. Daar waaide het best hard en de railing om je aan vast te houden is dan ook niet geheel overbodig. De boot vertrok niet veel later dan ik in Picton was aangekomen. Snel mijn fiets aangemeld, 15 dollar betaald en aan boord gegaan. De dag begon mooi, maar naarmate we verder van Picton verwijderd waren begon het nogal te miezeren. Mooie regenbogen gezien. Het eten op de boot is niet de moeite waard. Ik kwam precies op tijd bij de VVV om nog een bus te kunnen boeken voor morgen. Weer ingecheckt in het YHA, tot mijn teleurstelling uitgevonden dat het Circa theater dicht was op maandag(ik had graag naar "God of carnage" gegaan) en besloot dan maar naar de film te gaan, "the Reader", maar niet dan nadat ik lekker gegeten had in de Two souls bistro. Seafood chowder soep, Beef tournedos en warme chocoladetaart na. Dat mogen ze vaker maken. Het was een vermoeiende dag en morgen beloofde nog vermoeiender te worden. De hele dag in de bus van Wellington naar Auckland. De trein gaat helaas alleen nog maar in het weekeinde in deze tijd van het jaar. Ik kijk er niet echt naar uit.

Gefietst: 8 kilometer.
Uitgegeven: 226,- (fiets op boot 15,-; eten en drinken op boot 13,30; eten en drinken Wellington 7,80; avondeten 60,-; film 16,-; slapen 25,-; bus 89,-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laszlo

Na vier jaar lang als advocaat voornamelijk voor anderen aan de slag te zijn geweest, is het hoog tijd om ook eens aan mij zelf te denken. Wat heet, ik wilde eigenlijk maar anderhalf jaar in Haarlem blijven en nu heb ik er opeens een eigen kantoor, samen met Marleen, Pauline en Sjirk.Damiate advocaten, een sociaal kantoor met een breed aanbod aan rechtsgebieden. John Lennon zei al eens iets over dat het leven feitelijk is wat je overkomt terwijl je bezig bent andere plannen te maken. Zo had ik rond mijn achtste gepland 30 jaar later met vrouw en kinderen ergens in een landhuis te wonen, maar in stede daarvan zit ik nu in mijn eentje aan het andere einde van de wereld aan het begin van een lange fietstocht in zo ongeveer het meest bergachtige land ter wereld. He, kan ik er wat aan doen dat de gebeurtenissen weigeren zich aan mijn plannen te houden?

Actief sinds 08 Feb. 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 37504

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: