Dag 21, vrijdag 20 februari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 21, vrijdag 20 februari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 21, vrijdag 20 februari

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

24 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Vandaag heeft het de hele dag geregend. Ik ben dan ook maar blijven hangen alhier. Ik dacht vanochtend eigenlijk dat de weersvoorspellingen er naast zaten. Het zag er prachtig blauw uit. Toen ik wat wakkerder was zag ik dat het hier de trapleuning betrof en dat het daarachter wel degelijk grauw was. De enige beweging van vandaag was van bed naar de bank en weer terug. On the Road is nu uitgelezen. Fantastisch boek. Ook maar gelijk begonnen aan " Dispatches from the war" van Michael Herr. Gaat over de Vietnam-oorlog.

Omdat ik toch ook wat moest eten, ben ik du moment dat het even wat minder hard regende maar eens het dorp ingegaan. Flesje cola, zak chips, koekjes en een hamburger (De Soul Burger Special)gekocht. Niet echt wat je noemt een sportmaaltijd, maar he, dat heb je ook niet nodig als je toch alleen maar een beetje op bed ligt.

Ik hoop dat het morgen beter weer is. Nog een dag hier wordt echt teveel van het goede. Het is mooi geweest in Whangamata.

Gefietst:-
Uitgegeven: 53,70(slapen 23,-; avondeten 15,-; eten en drinken 15,70)