Dag 21, vrijdag 20 februari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 21, vrijdag 20 februari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 21, vrijdag 20 februari

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

24 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Vandaag heeft het de hele dag geregend. Ik ben dan ook maar blijven hangen alhier. Ik dacht vanochtend eigenlijk dat de weersvoorspellingen er naast zaten. Het zag er prachtig blauw uit. Toen ik wat wakkerder was zag ik dat het hier de trapleuning betrof en dat het daarachter wel degelijk grauw was. De enige beweging van vandaag was van bed naar de bank en weer terug. On the Road is nu uitgelezen. Fantastisch boek. Ook maar gelijk begonnen aan " Dispatches from the war" van Michael Herr. Gaat over de Vietnam-oorlog.

Omdat ik toch ook wat moest eten, ben ik du moment dat het even wat minder hard regende maar eens het dorp ingegaan. Flesje cola, zak chips, koekjes en een hamburger (De Soul Burger Special)gekocht. Niet echt wat je noemt een sportmaaltijd, maar he, dat heb je ook niet nodig als je toch alleen maar een beetje op bed ligt.

Ik hoop dat het morgen beter weer is. Nog een dag hier wordt echt teveel van het goede. Het is mooi geweest in Whangamata.

Gefietst:-
Uitgegeven: 53,70(slapen 23,-; avondeten 15,-; eten en drinken 15,70)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laszlo

Na vier jaar lang als advocaat voornamelijk voor anderen aan de slag te zijn geweest, is het hoog tijd om ook eens aan mij zelf te denken. Wat heet, ik wilde eigenlijk maar anderhalf jaar in Haarlem blijven en nu heb ik er opeens een eigen kantoor, samen met Marleen, Pauline en Sjirk.Damiate advocaten, een sociaal kantoor met een breed aanbod aan rechtsgebieden. John Lennon zei al eens iets over dat het leven feitelijk is wat je overkomt terwijl je bezig bent andere plannen te maken. Zo had ik rond mijn achtste gepland 30 jaar later met vrouw en kinderen ergens in een landhuis te wonen, maar in stede daarvan zit ik nu in mijn eentje aan het andere einde van de wereld aan het begin van een lange fietstocht in zo ongeveer het meest bergachtige land ter wereld. He, kan ik er wat aan doen dat de gebeurtenissen weigeren zich aan mijn plannen te houden?

Actief sinds 08 Feb. 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 37489

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: