Dag 117, woensdag 27 mei, Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 117, woensdag 27 mei, Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 117, woensdag 27 mei, Hobart

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

08 Juni 2009 | Australië, Hobart

Vanaf heden zijn de weersvoorspellingen dramatisch tot en met maar liefst komende zondag. Heel veel bewolking, veel regen en veel kou. Was het gisteren nog zo'n 17 graden, het gaat nu heel rap richting de 10. Kortom: niet heel erg fijn voor een fietsvakantie. Vooral dat opstaan met regen doet de moed in je schoenen zinken. Ik heb de dag dan ook voornamelijk een beetje doorgebracht met het bestuderen van mijn AFL guide. De meest fantastische statistieken staan hier in vermeld. In de seizoensmatrix, waarin je kunt zien welke speler in welke wedstrijd speelde, staat ook de reden vermeld waarom een speler niet meedeed. De categorieën lopen uiteen van eenvoudig gepasseerd tot en met allerlei lichamelijke klachten. Deze lopen dan weer uiteen van eenvoudigweg knie-kuit- en hoofdklachten tot complete medische rapporten en zelfs persoonlijke omstandigheden. Alles wat je eigenlijk niet eens wilt weten valt hier in te vinden. Completer wordt het niet. Ook nog een beetje achter de computer gehangen en wat boodschappen gedaan. Meer niet eigenlijk. Shit, van niks kunnen doen ga ik allen maar vreten. Help?


Gelukkig is vanavond de championsleague finale. Speciaal daarvoor heb ik een andere kamer geboekt, helemaal voor mezelf en incluis TV. Ik was toch nergens heengegaan zonder mogelijkheid deze wedstrijd te zien, dus eigenlijk moet ik niet klagen. Ik had alleen gehoopt dat ik de wedstrijd kon zien na een week fietsen in het zuiden van Tasmanie. Mijn programma is nu danig in de war.

Gefietst:-.
Uitgegeven:172,- (eten & drinken 46,20; slapen 116,-,-; internet 20,-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laszlo

Na vier jaar lang als advocaat voornamelijk voor anderen aan de slag te zijn geweest, is het hoog tijd om ook eens aan mij zelf te denken. Wat heet, ik wilde eigenlijk maar anderhalf jaar in Haarlem blijven en nu heb ik er opeens een eigen kantoor, samen met Marleen, Pauline en Sjirk.Damiate advocaten, een sociaal kantoor met een breed aanbod aan rechtsgebieden. John Lennon zei al eens iets over dat het leven feitelijk is wat je overkomt terwijl je bezig bent andere plannen te maken. Zo had ik rond mijn achtste gepland 30 jaar later met vrouw en kinderen ergens in een landhuis te wonen, maar in stede daarvan zit ik nu in mijn eentje aan het andere einde van de wereld aan het begin van een lange fietstocht in zo ongeveer het meest bergachtige land ter wereld. He, kan ik er wat aan doen dat de gebeurtenissen weigeren zich aan mijn plannen te houden?

Actief sinds 08 Feb. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 37397

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: