Dag 117, woensdag 27 mei, Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 117, woensdag 27 mei, Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 117, woensdag 27 mei, Hobart

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

08 Juni 2009 | Australië, Hobart

Vanaf heden zijn de weersvoorspellingen dramatisch tot en met maar liefst komende zondag. Heel veel bewolking, veel regen en veel kou. Was het gisteren nog zo'n 17 graden, het gaat nu heel rap richting de 10. Kortom: niet heel erg fijn voor een fietsvakantie. Vooral dat opstaan met regen doet de moed in je schoenen zinken. Ik heb de dag dan ook voornamelijk een beetje doorgebracht met het bestuderen van mijn AFL guide. De meest fantastische statistieken staan hier in vermeld. In de seizoensmatrix, waarin je kunt zien welke speler in welke wedstrijd speelde, staat ook de reden vermeld waarom een speler niet meedeed. De categorieën lopen uiteen van eenvoudig gepasseerd tot en met allerlei lichamelijke klachten. Deze lopen dan weer uiteen van eenvoudigweg knie-kuit- en hoofdklachten tot complete medische rapporten en zelfs persoonlijke omstandigheden. Alles wat je eigenlijk niet eens wilt weten valt hier in te vinden. Completer wordt het niet. Ook nog een beetje achter de computer gehangen en wat boodschappen gedaan. Meer niet eigenlijk. Shit, van niks kunnen doen ga ik allen maar vreten. Help?

Gelukkig is vanavond de championsleague finale. Speciaal daarvoor heb ik een andere kamer geboekt, helemaal voor mezelf en incluis TV. Ik was toch nergens heengegaan zonder mogelijkheid deze wedstrijd te zien, dus eigenlijk moet ik niet klagen. Ik had alleen gehoopt dat ik de wedstrijd kon zien na een week fietsen in het zuiden van Tasmanie. Mijn programma is nu danig in de war.

Gefietst:-.
Uitgegeven:172,- (eten & drinken 46,20; slapen 116,-,-; internet 20,-)