Dag 79, zondag 19 april, Dundedin - Reisverslag uit Wynyard, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 79, zondag 19 april, Dundedin - Reisverslag uit Wynyard, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 79, zondag 19 april, Dundedin

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

07 Mei 2009 | Australië, Wynyard

Vandaag een beetje laat opgestaan. Hierna een lange wandeling gemaakt naar het universiteitscomplex. Onderweg zag ik dat "The three Hoggs", een danstent waar ik vijf jaar geleden een mooie avond had gehad, inmiddels niet meer bestond. Sic transit gloria. Het grootste deel van de dag heb ik in het fortune theater gezeten. De voorstelling begon reeds om 16.00 uur, dus dat deelde de dag aardig in twee stukken. Voor een recensie, lees: http://www.theatreview.org.nz/reviews/review.php?id=2107 . Voor de informatie over het theater, stuk en acteurs lees : http://www.fortunetheatre.co.nz/productions/current/about/emma-by-jane-austen . Ik heb een mooie middag gehad, hoewel het wellicht beter ware geweest als ik eerst het boek had gelezen, aangezien het mij op een gegeven moment even duizelde van alle namen. Uiteindelijk pakte ik de draad echter wel weer op en aan het eind was ik helemaal bij (ruim voor het einde om precies te zijn).

Het was een lang stuk, dus ik kon gelijk aan het avondeten beginnen. Ik ben naar de Etrusco gegaan, een Italiaan in een prachtig pand (kijk maar op http://www.etrusco.co.nz/ (ik zat zo'n beetje links bij de open haard). Het brood met pesto, de Quasitutti pizza, de Tiramisu, het bier en de grappa vielen goed. Ik werd bediend door een aardige Duitse dame uit Essen die nogal onder de indruk was van mijn fietsavonturen. Zelf vind ik het heel normaal om te fietsen alhier, maar andere mensen vinden je of een held of een idioot (of een heldhaftige idioot, dat kan natuurlijk ook).

Gefietst:-
Uitgegeven: 71,- (internet 6,-; avondeten 65,-)