Dag 56, vrijdag 27 maart - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 56, vrijdag 27 maart - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 56, vrijdag 27 maart

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

30 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanmorgen eerst maar eens op zoek naar ontbijt, daarna vind ik wel een nieuw onderdak. Bij Victoria Street Cafe een lekker broodje met een vers gemaakte smoothie genuttigd. Tevens ene heerlijke wortelsoep met kokos. Hierna ingecheckt bij Base Backpackers, een van de grotere hostels alhier en onderdeel van een keten. Hierna weer eens wat verhalen ingetikt, een kaartje gekocht voor een theatervoorstelling voor morgen, gegeten in het foodcourt en naar de film gegaan: "The Wrestler", wat helemaal geen verkeerde keus was. Nog een beetje heen en weer gelopen over de uitgaansstraten, maar met mijn slippers en korte broek voelde ik mij enigszins underdressed. Terug naar het hostel dan maar. Geprobeerd te slapen, maar dat lukte niet erg aangezien het hostel midden in het uitgaansgebied ligt en ook een eigen kelderdisco heeft waar tot diep in de nacht lawaai geproduceerd wordt. Aangezien ik de neiging heb om nummers die ik ken in mijn hoofd mee te zingen duurde het erg lang voor ik eindelijk sliep. Ik baal er nu eigenlijk al van dat ik hier gelijk voor twee nachten geboekt heb. Morgen zal het namelijk wel niet veel anders zijn.

Gefietst: -
Uitgegeven: 217,- (ontbijt 32,-; slapen 54,-; internet 20,-; eten en drinken 29,30; avondeten 18,-; theaterkaartje 38,-; film 16,-)

• 16 April 2009 - 11:44

Iwan:

he lijkt erop dat je australie weer aan je voorbij laat gaan
    moet wel erg leuk in new sealand zijn blijkbaar
    bedankt voor je kaart
    ik ga 26 april weer eens naar brasil hou je taai