Dag 56, vrijdag 27 maart - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 56, vrijdag 27 maart - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 56, vrijdag 27 maart

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

30 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanmorgen eerst maar eens op zoek naar ontbijt, daarna vind ik wel een nieuw onderdak. Bij Victoria Street Cafe een lekker broodje met een vers gemaakte smoothie genuttigd. Tevens ene heerlijke wortelsoep met kokos. Hierna ingecheckt bij Base Backpackers, een van de grotere hostels alhier en onderdeel van een keten. Hierna weer eens wat verhalen ingetikt, een kaartje gekocht voor een theatervoorstelling voor morgen, gegeten in het foodcourt en naar de film gegaan: "The Wrestler", wat helemaal geen verkeerde keus was. Nog een beetje heen en weer gelopen over de uitgaansstraten, maar met mijn slippers en korte broek voelde ik mij enigszins underdressed. Terug naar het hostel dan maar. Geprobeerd te slapen, maar dat lukte niet erg aangezien het hostel midden in het uitgaansgebied ligt en ook een eigen kelderdisco heeft waar tot diep in de nacht lawaai geproduceerd wordt. Aangezien ik de neiging heb om nummers die ik ken in mijn hoofd mee te zingen duurde het erg lang voor ik eindelijk sliep. Ik baal er nu eigenlijk al van dat ik hier gelijk voor twee nachten geboekt heb. Morgen zal het namelijk wel niet veel anders zijn.

Gefietst: -
Uitgegeven: 217,- (ontbijt 32,-; slapen 54,-; internet 20,-; eten en drinken 29,30; avondeten 18,-; theaterkaartje 38,-; film 16,-)

  • 16 April 2009 - 11:44

    Iwan:

    he lijkt erop dat je australie weer aan je voorbij laat gaan
    moet wel erg leuk in new sealand zijn blijkbaar
    bedankt voor je kaart
    ik ga 26 april weer eens naar brasil hou je taai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laszlo

Na vier jaar lang als advocaat voornamelijk voor anderen aan de slag te zijn geweest, is het hoog tijd om ook eens aan mij zelf te denken. Wat heet, ik wilde eigenlijk maar anderhalf jaar in Haarlem blijven en nu heb ik er opeens een eigen kantoor, samen met Marleen, Pauline en Sjirk.Damiate advocaten, een sociaal kantoor met een breed aanbod aan rechtsgebieden. John Lennon zei al eens iets over dat het leven feitelijk is wat je overkomt terwijl je bezig bent andere plannen te maken. Zo had ik rond mijn achtste gepland 30 jaar later met vrouw en kinderen ergens in een landhuis te wonen, maar in stede daarvan zit ik nu in mijn eentje aan het andere einde van de wereld aan het begin van een lange fietstocht in zo ongeveer het meest bergachtige land ter wereld. He, kan ik er wat aan doen dat de gebeurtenissen weigeren zich aan mijn plannen te houden?

Actief sinds 08 Feb. 2009
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 37206

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: