Dag 2, zondag 1 februari 2009 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 2, zondag 1 februari 2009 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 2, zondag 1 februari 2009

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

09 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Tsja, wat moet ik hier nu over schrijven. Na 11 uur vliegen land je dan om 16.00 uur in Bangkok. Gelukkig waren die demonstreerders van enige tijd geleden weer verdwenen, anders hadden we nogal een hobbelige landing gekregen. In Bangkok was er anderhalf uur de tijd om rond te kijken op het vliegveld. In feite kwam het er op neer dat je het vliegtuig uit moest om vervolgens achter aan in de rij te gaan staan om er weer in te mogen. Alle tassen werden namelijk individueel gecontroleerd en er waren nogal wat figuren die het nodig vonden om zelfs voor de korte overstaptijd hun handbagage mee te nemen. Zelf was ik zo slim dat niet te doen, maar die slimheid hielp mij niet aangezien de Thaise douane zo vriendelijk was om geen rij te maken voor mensen zonder bagage. Ik moest dan ook evengoed in de rij staan. Bummer. Het scheelde niet veel of ik had het vliegtuig niet eens gehaald dat reeds weder om 17.25 vertrok.

Gefietst:-
Uitgegeven :-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laszlo

Na vier jaar lang als advocaat voornamelijk voor anderen aan de slag te zijn geweest, is het hoog tijd om ook eens aan mij zelf te denken. Wat heet, ik wilde eigenlijk maar anderhalf jaar in Haarlem blijven en nu heb ik er opeens een eigen kantoor, samen met Marleen, Pauline en Sjirk.Damiate advocaten, een sociaal kantoor met een breed aanbod aan rechtsgebieden. John Lennon zei al eens iets over dat het leven feitelijk is wat je overkomt terwijl je bezig bent andere plannen te maken. Zo had ik rond mijn achtste gepland 30 jaar later met vrouw en kinderen ergens in een landhuis te wonen, maar in stede daarvan zit ik nu in mijn eentje aan het andere einde van de wereld aan het begin van een lange fietstocht in zo ongeveer het meest bergachtige land ter wereld. He, kan ik er wat aan doen dat de gebeurtenissen weigeren zich aan mijn plannen te houden?

Actief sinds 08 Feb. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 37223

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: