Dag 2, zondag 1 februari 2009 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 2, zondag 1 februari 2009 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 2, zondag 1 februari 2009

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

09 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Tsja, wat moet ik hier nu over schrijven. Na 11 uur vliegen land je dan om 16.00 uur in Bangkok. Gelukkig waren die demonstreerders van enige tijd geleden weer verdwenen, anders hadden we nogal een hobbelige landing gekregen. In Bangkok was er anderhalf uur de tijd om rond te kijken op het vliegveld. In feite kwam het er op neer dat je het vliegtuig uit moest om vervolgens achter aan in de rij te gaan staan om er weer in te mogen. Alle tassen werden namelijk individueel gecontroleerd en er waren nogal wat figuren die het nodig vonden om zelfs voor de korte overstaptijd hun handbagage mee te nemen. Zelf was ik zo slim dat niet te doen, maar die slimheid hielp mij niet aangezien de Thaise douane zo vriendelijk was om geen rij te maken voor mensen zonder bagage. Ik moest dan ook evengoed in de rij staan. Bummer. Het scheelde niet veel of ik had het vliegtuig niet eens gehaald dat reeds weder om 17.25 vertrok.

Gefietst:-
Uitgegeven :-