Dag 118, donderdag 28 mei, Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 118, donderdag 28 mei, Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 118, donderdag 28 mei, Hobart

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

08 Juni 2009 | Australië, Hobart

Vannacht om 04.45 uur begon de Europa Cup finale. Het beeld was niet helemaal fantastisch, maar goed genoeg. Barcelona gewonnen. Jammer voor Van der Sar, maar goed voor het voetbal. Na zo'n verstoorde nachtrust was ik vandaag toch al niet heel hard vooruit gekomen op de fiets, vandaar maar weer een dagje bijgeboekt. Verder: another one bites the dust. 11 Graden vandaag, zwaar bewolkt, wind, dreigende weersomstandigheden. Veel regen viel er overigens niet, maar de andere omstandigheden maakten het nu niet bepaald aanlokkelijk om er eens gezellig op uit te trekken. Ik wil nog steeds naar het zuiden en het zou wel helpen als de wind goed zou staan. Ik wil ook wel wat leuke foto's maken en met die bewolking valt dat nogal niet mee. Ik word hier heel erg landerig van. Een beetje internetten en wat lezen. Voor het avondeten maar weer eens naar de Vietnamees aan Salamanca gegaan. Ik begin al meer aan voetbalstatistiekjes te denken en hoeveel ik daar wel niet mee zou kunnen opschieten in dagen als deze. Wat een drama zeg.

Gefietst:-
Uitgegeven 68,- (Slapen 27,-; internet 25,-; avondeten 16,10)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laszlo

Na vier jaar lang als advocaat voornamelijk voor anderen aan de slag te zijn geweest, is het hoog tijd om ook eens aan mij zelf te denken. Wat heet, ik wilde eigenlijk maar anderhalf jaar in Haarlem blijven en nu heb ik er opeens een eigen kantoor, samen met Marleen, Pauline en Sjirk.Damiate advocaten, een sociaal kantoor met een breed aanbod aan rechtsgebieden. John Lennon zei al eens iets over dat het leven feitelijk is wat je overkomt terwijl je bezig bent andere plannen te maken. Zo had ik rond mijn achtste gepland 30 jaar later met vrouw en kinderen ergens in een landhuis te wonen, maar in stede daarvan zit ik nu in mijn eentje aan het andere einde van de wereld aan het begin van een lange fietstocht in zo ongeveer het meest bergachtige land ter wereld. He, kan ik er wat aan doen dat de gebeurtenissen weigeren zich aan mijn plannen te houden?

Actief sinds 08 Feb. 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 37232

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: