Dag 118, donderdag 28 mei, Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu Dag 118, donderdag 28 mei, Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Laszlo Scheltens - WaarBenJij.nu

Dag 118, donderdag 28 mei, Hobart

Door: Laszlo

Blijf op de hoogte en volg Laszlo

08 Juni 2009 | Australië, Hobart

Vannacht om 04.45 uur begon de Europa Cup finale. Het beeld was niet helemaal fantastisch, maar goed genoeg. Barcelona gewonnen. Jammer voor Van der Sar, maar goed voor het voetbal. Na zo'n verstoorde nachtrust was ik vandaag toch al niet heel hard vooruit gekomen op de fiets, vandaar maar weer een dagje bijgeboekt. Verder: another one bites the dust. 11 Graden vandaag, zwaar bewolkt, wind, dreigende weersomstandigheden. Veel regen viel er overigens niet, maar de andere omstandigheden maakten het nu niet bepaald aanlokkelijk om er eens gezellig op uit te trekken. Ik wil nog steeds naar het zuiden en het zou wel helpen als de wind goed zou staan. Ik wil ook wel wat leuke foto's maken en met die bewolking valt dat nogal niet mee. Ik word hier heel erg landerig van. Een beetje internetten en wat lezen. Voor het avondeten maar weer eens naar de Vietnamees aan Salamanca gegaan. Ik begin al meer aan voetbalstatistiekjes te denken en hoeveel ik daar wel niet mee zou kunnen opschieten in dagen als deze. Wat een drama zeg.

Gefietst:-
Uitgegeven 68,- (Slapen 27,-; internet 25,-; avondeten 16,10)